A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальне некомерційне підприємство "Тульчинський центр первинної
медико-санітарної допомоги"
Тульчинської міської ради

Чат-бот з інструкціями щодо COVID-19

Дата: 14.04.2020 20:52
Кількість переглядів: 135

Національна служба здоров’я України у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten Viber запустила чат-бот з інструкціями щодо COVID-19 для лікарів, швидкої допомоги, місцевої влади та пацієнтів.

Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».

За допомогою цього каналу лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування 24 години на добу зможуть отримувати відповіді на найбільш важливі питання щодо коронавірусу. Чат-бот в режимі реального часу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.

Щоб скористатися чат-ботом Національної служби здоров’я України, потрібно перейти за цим посиланням або відсканувати  QR-код.
Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».

«Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить», - зазначає Тетяна Бойко, директор департаменту комунікацій НСЗУ:

«Швидкий доступ до інформації уже давно став звичною необхідністю у нашому житті. Однак в ситуації боротьби із всесвітньою загрозою, що несе COVID-19, ця задача стає важливою, як ніколи. Тому наша компанія реалізувала подібні проекти уже для більш ніж десяти країн світу, спільно з урядами цих країн. Сподіваємося, що для українського лікаря можливість тут і зараз отримати конкретний план дій в месенджері, також стане ще одним фактором, сукупність яких дозволить нам перемогти у протидії пандемії»,  - говорить Руслан Коваль, Директор Infobip в Україні.

«Viber є надійною і безпечною платформою не тільки для спілкування з рідними та близькими в умовах пандемії, а й джерелом інформації, якому довіряють. Сподіваємося, що за допомогою чат-бота Національної служби здоров'я України медичні працівники, держслужбовці та просто громадяни країни зможуть швидко отримувати останню офіційну інформацію, а також консультації з боротьби та профілактики COVID-19», - стверджує Христина Констандаке, директор з доходів Rakuten Viber.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування