A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Тульчинський центр первинної
медико-санітарної допомоги"
Тульчинської міської ради

Чат-бот з інструкціями щодо COVID-19

Дата: 14.04.2020 20:52
Кількість переглядів: 526

Національна служба здоров’я України у співпраці з компаніями Infobip та Rakuten Viber запустила чат-бот з інструкціями щодо COVID-19 для лікарів, швидкої допомоги, місцевої влади та пацієнтів.

Чат-бот у Viber був налаштований у співробітництві з компанією Infobip, яка надала свою комунікаційну платформу. Спеціалісти компанії також допомогли налаштувати чат-бота. Компанія Rakuten Viber забезпечила доступ до каналу та можливість передачі повідомлень. Чат-бот запущений у співпраці з БФ «100% життя».
Фото без опису
За допомогою цього каналу лікарі, водії швидкої допомоги, пацієнти та представники органів місцевого самоврядування 24 години на добу зможуть отримувати відповіді на найбільш важливі питання щодо коронавірусу. Чат-бот в режимі реального часу надає інструкції щодо попередження, діагностування та лікування COVID-19. Інформація буде постійно оновлюватися і доповнюватися додатковими інструкціями.

Щоб скористатися чат-ботом Національної служби здоров’я України, потрібно перейти за цим посиланням або відсканувати  QR-код.
Для початку діалогу в каналі необхідно відправити повідомлення із словом «Коронавірус».

«Національна служба здоров’я працює в інтересах кожного громадянина України. Сьогодні, у період пандемії, ми прагнемо бути ближче до кожної людини, яка потребує інформації, роз’яснень та алгоритмів дій. І ми сподіваємося, що наш канал у Viber стане зручним і оперативним джерелом отримання такої інформації. Тим більше, коли ситуація довкола змінюється так швидко і від достовірної та вчасної інформації так багато залежить», - зазначає Тетяна Бойко, директор департаменту комунікацій НСЗУ:

«Швидкий доступ до інформації уже давно став звичною необхідністю у нашому житті. Однак в ситуації боротьби із всесвітньою загрозою, що несе COVID-19, ця задача стає важливою, як ніколи. Тому наша компанія реалізувала подібні проекти уже для більш ніж десяти країн світу, спільно з урядами цих країн. Сподіваємося, що для українського лікаря можливість тут і зараз отримати конкретний план дій в месенджері, також стане ще одним фактором, сукупність яких дозволить нам перемогти у протидії пандемії»,  - говорить Руслан Коваль, Директор Infobip в Україні.

«Viber є надійною і безпечною платформою не тільки для спілкування з рідними та близькими в умовах пандемії, а й джерелом інформації, якому довіряють. Сподіваємося, що за допомогою чат-бота Національної служби здоров'я України медичні працівники, держслужбовці та просто громадяни країни зможуть швидко отримувати останню офіційну інформацію, а також консультації з боротьби та профілактики COVID-19», - стверджує Христина Констандаке, директор з доходів Rakuten Viber.

 


Коментарі:

Ваш коментар може бути першим :)

Додати коментар


« повернутися

Коментування статті/новини

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування